Mă aştepta, ticălosul, la cotitură. Simţea el ceva, că ori voi veni lansat de pe autostradă, ori voi accelera pe deal în sus, căci nu-i aşa, sunt puţine lucruri mai plăcute decât acceleratul scuterului pe deal în sus, când e drumul liber.
Să fi tot avut vreo 60 la oră, când mi-a făcut cu ochiul. Pardon, cu blitzul. Călca-l-ar nevoia radar, uite cum se (mai) duc 40 de cnuţi.
in project management, experientele anterioare se numesc „lesson learned” :)
ApreciazăApreciază
întrebare de curioasa ;) :
care-i viteza maxima admisa pentru 2 roti motorizate, la voi?
ApreciazăApreciază
50 la ora in oras. toleranta 5km, deci… sper sa nu fi depasit cu mai mult de 5, caci amenda creste exponential..
ApreciazăApreciază
…si lesson learned snt doar daca le-nveti. altfel e „history repeats itself” :P
ApreciazăApreciază
mda… cu motocicleta n-am luat amenda pentru viteza, desi viteza mi-a placut întotdeauna ;) cu masina… am pierdut 2 puncte si mai am o lună de cumintenie absolută ca să scap de ele :lol:
ApreciazăApreciază
ex… nu e o scuza si nici nu vreau sa sune a cinism. dar ai doua solutii teoretice :) : fie mergi mai incet, fie iti iei un anti-radar… daca iti permite legea, daca nu, forget about, caci vezi bine, la astia se aplica legea :)
cumva in paralel si … ezoteric, daca vrei. zic unii ca ceea ce se intampla e rezultatul a ceea ce atragi. puterea gandurilor persistente, temerile nejustificate, intamplarile marunte dar neplacute… nu o lua de buna intru totul, dar, oricum, iti propun ceva: cand mergi cu masina, gandeste-te la altceva… la ce fac cei dragi, ce vrei sa faci in weekend, la amintirile din calatoriile tale, la ce a mai scris takeda pe blog :) sa vedem, ce iese?
ApreciazăApreciază
sal, takeda
ambele solutii teoretice le-am aplicat. Dar nu unde trebuie :D
Adica, detector de rada am, dar nu-l pusesem în aplicare. Acum, da. ;)
Sa ma explic: fac, mai mult sau mai putin periodic, naveta Pucioasa-Bucuresti – plec dimineata si ma întorc cândva pe la orele prânzului, grija mare sa nu ma prinda noaptea pe drum, pen’ca nu-mi place sa circul noaptea. Dintotdeauna, chiar daca cele doua accidente ma zdravene (pentru tabla masinii) au fost noaptea.
Si circul cu viteza mai ales acolo unde e posibil sau unde coloana de masini are o viteza care convine si adrenalinei mele ;)
Numai ca e al naibii de stupid ca pe sosea sa întâlnesti placuta care-ti spune ca ai intrat în comuna X … si vreme de câtiva km buni sa fii în câmp… dar, si asa, sa ti se pretinda limitarea de viteza – câmp cât cuprinde, nici tipenie de faptura, iar tu sa mergi cu 50?
Într-o faza de-asta m-a luat la întrebari Garcea ot Tartasesti! Ba, cica l-am depasit pe el (era sosea cu 2 fire de circulatie pe sens) cu 115! Foarte activi politaii astia din Tartasesti, altfel. De atunci am observat ca-s cam nelipsiti de pe sosea … isi fac planul de amenzi.
Eu am scapat de amenda, chit ca as fi preferat, atunci. Acum nu-mi mai pasa… mai e un pic si punctele alea dispar…
ApreciazăApreciază
take, daca te refereai si la mine, in primul rand, eram cu scuterul, deci faza cu antiradaru nu se aplica. oricum, ca sa te prinda radarul cu scuterul e, totusi, ceva iesit din comun, cred, de aia am si mentionat aici.
anyway, aia ezoterica o spune si un proverb stramosesc, „de ce ti-e frica nu scapi”. sau, cum zice ane, sindromul casandra. de obicei se verifica la mine :), dar interesant e ca de aproape fiecare data cand m-a prins radaru eram adancit in placute ganduri de care zici :D, care m-au facut sa nu fiu atent si sa merg cu o fractiune peste viteza legala. a fost cazul, de altfel, si acum.
ApreciazăApreciază