Vegas & C.S. Arizona

joi, 25 mai 2006, 09:55

Las Vegas. Am stat doar pentru o noapte, ne vom intoarce dupa tura.. orasul e lucitor, poate mai putin lucitor decat m-am asteptat (e si mijlocul saptamanii), dar hotelurile sunt mai mari. MULT mai mari. Niste minisate indoor, incredibil… am stat la Aladdin. Foarte fain. Camera si baie mare.. camera nu e prea „tematica”, mai mult arhitectura din afara e cu tema lui Aladdin, si numele la kestii pe-aici. Aseara S.a a jucat cei 10$ primiti moca de la hotel la slot machines, iar eu si N. am jucat cate 20$ respectiv 40$ la blackjack (21). Am jucat cu gandul sa pierdem, doar ca schema.. dar interesant.. atat la slot machines cat si la blackjack, nu stiu daca e coincidenta, dar am castigat destul de repede.. la sloturi am dublat cei 20$, iar la cartzi am ajuns in scurt timp la vreo 60$.. a fost in scurt timp, iar eu mai voiam sa joc, asa ca n-am „incasat”.. si evident ca am pierdut. Interesant ca tactica.. cre’ ca daca ai bani destui, vii, joci un pic pana se dubleaza-tripleaza suma, si pleci imediat.. pana nu incepe sa scada.. si vii a doua zi, aceeasi faza.. acuma.. banuiesc ca poti sa faci faza de cateva ori, pana te tin astia minte.. da’ orisicat. Dac-as fi student in las vegas asta as face. As veni si juca 20$ daca castig, cand se tripleaza plec. Daca-i pierd, plec.. interesant.. S.a zicea ca se svoneste ca astia baga oxigen in hoteluri.. dau drumu’ la mai mult oxigen.. da energie, te face mai agitat.. joci mai mult.. la masa unde am jucat noi era un om care zicea ca a jucat toata ziua.. astia ziceau ca l-au vazut schimband o bancnota de 100$ doar cat am stat noi acolo… nu cred ca era sub influenta oxigenului, ca parea foarte calm… sau, poate, agitat in interior :)…
Azi plecam spre Marele Canion. La revedere..

vineri, 26 mai 2006, 01:07

suntem in oraselul Williams, in care cred ca sunt doar cateva case si fastfooduri si benzinarii rasfirate pe cativa kilometri patrati.. pardon, mile patrate. Oraselul exista pentru ca e la o ora cu masina de Marele Canion.

Am plecat din Las Vegas pe la pranz, dupa ce am mancat in hotelul Wynn, al’ mai nou si scump, cica, hotel de acolo.. ziua LV nu e asa impresionant, dar e interesant oricum.. are sharmul lui, microcosmos, o lume minunata recreata cam haotic pe o strada luuunga, numita Strip, dar, oricum, vorba lui N., marketing de clasa – se fac la baani.. oricum, am senzatia ca virgula cazinourile sunt clar „motorul” economic al orasului, abia apoi turismul „normal”, care… tot pe la cazinou trece, pana la urma.
Am facut vreo 5 ore pana in Williams, si am mers direct la canion, sa vedem apusul.. am ajuns tocmai cand apunea soarele.. privelistea e intr-adevar magnifica, un culoar adanc de 4000 de picioare (vreo mie trei sute de metri) sapat de raul colorado in platoul nisipos, cred ca cu acelasi nume.. rapa e lata, cu tot felul de forme de relief ciudate.. iar la apus de soare e intr-adevar extraordinar. L-am vazut doar dintr-un punct, maine mergem din nou, sa-l vedem mai amanuntit.

Din pacate nu avem internet pe aici.. poate la yellowstone, stopul urmator, de peste 4 zile..
A, inca ceva. Drumul. Peisajul se schimba destul de des, am trecut de la clima semitropicala a Californiei la desertul Mojave, apoi „oaza” Las Vegas, apoi iar desert, munti pietrosi, altii nisiposi, iar acum langa marele canion e verde, copaci, plante.. fain, nu e plictisitor, nici pe departe atat de plictisitor ca drumul de la Atlanta la New York, de exemplu, unde am vazut cam acelasi peisaj plat. Vestul e spectaculos..

vineri, 26 mai 2006, 23:31

Marele Canion e… mare, bai. Mare. Pozele nu pot arata cat e de mare si de impresionant… azi ne-am plimbat pe versantul sudic, si n-am facut altceva decat.. o gramada de poze. Pe care n-am apucat sa le incarc pe retea, deoarece… nu avem internet la motel 6, unde suntem cazati.
sâmbătă, 27 mai 2006, 13:26
la Sedona, Arizona, orasul cu stanci rosii de caramida, e o cafenea pe stanga care are internet moka.. sa vedem daca apuc sa trimit ceva

duminică, 28 mai 2006, 01:10

Sedona, orasul rosu. Formatiuni stancoase din roca roshie, probabil caramida, foarte spectaculoase. Se ridica in „insule” deasupra vaii unde e orasul.. Spectaculos. Am petrecut cateva ore acolo, dupa care ne-am intors la Flagstaff, unde dormim acum, la Motel 6. Tocmai am vazut X-Men 3 la cinemotograful local.. Maine dimineata, valea spre nord, cu tzinta Salt Lake City, Utah.. Noapte buna..

duminică, 28 mai 2006, 10:11

Hopa. Se pare ca merge internetul. Buna dimineata, Flagstaff. S-o stergem de-aici, spre Nord, in Utah, Tzara Mormonilor…

Publicitate

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )