România, the land of choice, sponsorizează Roland Garros-ul. Acum am văzut.
În practică, sună aşa: „The French Open, brought to you by Romania.” – „Open-ul Francez, adus dvs. (prezentat) de România.”
Cum să vă aducă România openul francez??? Băi frate, alt loc de aruncat banii n-au găsit! (sper că nu ai contribuabilului, da’ chiar şi dacă-s de la UE)
Cred că au mers pe ideea „publicitate negativă e mai bună decât nici o publicitate”. Toată lumea o să râdă de noi, dar măcar o să ne bage în seamă. Grozav.
P.S. nu mai departe de alaltăieri m-au întrebat 2 oameni despre relieful, clima şi agricultura din Bulgaria. M-am mirat un pic, dar am început să le povestesc despre munţii Balcani, climă, că snt pricepuţi la legume, etc. Abia după ce mi-am epuizat firavele cunoştinţe despre agricultura bulgară, mi-am dat seama că ei de fapt au asociat TOT ce le-am zis eu cu România, că asta întrebau de fapt.
cred ca e mana lui Ilie Nastase
ApreciazăApreciază
Eu cred ca e mana ungurilor. Sarkozy, d-astea…
ApreciazăApreciază
:D
sau a bulgarilor, sa-si faca publicitate pe spatele nostru, ca tot ne confunda lumea mereu (a se vedea P.S.-ul de mai sus, adaugat ulterior)
ApreciazăApreciază
Este o modalitate excelenta de promovare a Romaniei.
ApreciazăApreciază
argumentele fiind?
ApreciazăApreciază